Bannery a newslettery

U plakátů platí velice podobná pravidla jako u letáků - záleží na umístění a formě užití. Plakát umístěný v prostoru postávajících, čekajících či sdružujících se lidí bude vypadat zcela jinak než plakát v místě, kudy lidé pouze procházejí.

Pokud má kolemjdoucí na zachycení informací něco kolem 4-5 vteřin (například při běžné chůzi), vyplatí se plakát koncipovat tak, aby během této doby stihl pojmout celou podstatu Vašeho sdělení. Pokud je ale plakát umístěn v čekárně, na zastávce či v obchodě u pokladen, tato situace je přímo vybízí, aby se něco dozvěděli. Plakát by tedy měl vzhledově zaujmout a poté nabídnout přiměřené množství informací, aby "čtenáře" zaujal a přiměl Vaši nabídku využít nebo se dozvěděl z Vašeho sdělení vše podstatné.




Dvojklikem na obrázek zobrazíte plnou velikost.