Bannery a newslettery

To, že "není leták jako leták" asi není nutné zdůrazňovat. Letáky všeobecně se z hlediska způsobu použití velmi odlišují. Je velký rozdíl, když si leták pročítáte v klidu doma u stolu nebo když o něj v rychlosti zavadíte v autobuse na okně cestou z práce.

U letáků určených k vylepení v MHD je třeba myslet na jednoduchost bez zbytečných elementů či drobného textu. Zde rozhodně platí, že "méně znamená více". Naopak u letáků do schránek či k volnému odebrání se vyplatí informacemi nešetřit - je dobré sdělit zákazníkovi co nejvíce kýžených informací, aby se na Vás obrátil v případě, že ho Vaše nabídka zaujme. Vyplatí se také trochu zapracovat na atraktivnějším vzhledu nabídky - ta vždy působí lépe než černobílý leták s obřími cenami.




Dvojklikem na obrázek zobrazíte plnou velikost.