Bannery a newslettery

Každý, kdo nabízí nějaké služby či prodej zboží, často předává novým či stávajícím zákazníkům svůj kontakt či adresu webových stránek. Při osobním kontaktu jsou nejrozšířenější formou předání vizitky. Vizitky zná každý, ale zdalake ne všechny vizitky jsou pro své majitele reprezentativní. To je bohužel škoda, protože takovou vizitkou můžete klienty i nechtěně odradit. Rozhodně se ale vyplatí u sebe vždy pár vizitek mít. V první řadě eliminujete možnost vzniku chyb při poznamenání si emailu nebo telefonního čísla, v druhé řadě zajistíte jasnou čitelnost všech údajů a ještě k tomu můžete stylovou vizitkou mnohem více zaujmout.

Vymyslet opravdu dobrý a originální design vizitky není jen tak. Vizitka si musí zachovat určité rozložení pro uvedení všech potřebných údajů a zároveň zůstat přehledná a čitelná. Kombinace barev spolu musí ladit a vizitka nesmí být přeplácaná. V každém případě je potřeba, aby se vzhledem vizitky byl spokojen především její majitel a aby do určité míry korespondovala s celkovou vizuální identitou společnosti. Vkusně, originálně a přece čistě navrhnout design vizitek je tedy trochu "alchymie", ale výsledek potom rozhodně stojí za to.




Dvojklikem na obrázek zobrazíte plnou velikost.