Bannery a newslettery

Všichni je známe, jsou jich plné silnice, dálnice i města. Problematika grafiky billboardu je velice podobná jako u letáků či plakátů. Billboard umístěný ve městě, kde procházejí davy lidí by měl vypadat jinak než billboard u silnice nebo dálnice.

Na billboard ve městě mají kolemjdoucí daleko více času - billboard je dobře viditelný z dálky a než kolem něj (nebo k němu) člověk projde, může si v klidu "počíst". Na billboard u silnice má posádka projíždějícího auta něco kolem 3 vteřin. Za tuto chviličku toho tedy moc nepřečte, na jakékoliv texty o více než 5-ti slovech tedy není prostor. Jde především o okamžitý efekt nebo jeden jasný výrazný motiv. Ne vždy bohužel zadávající pochopí tyto principy, a i nadále trvá na svém. Je to škoda, protože potom má jeho investice do takového billboardu velice malou návratnost.




Dvojklikem na obrázek zobrazíte plnou velikost.